سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 7 , از مجموع 7

موضوع: سوال های من درباره ی جوملا 2.5.6

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    6
    تشکر
    6
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Question سوال های من درباره ی جوملا 2.5.6

    سلام
    ببخشید من 2 تا سوال دارم البته درباره ی جوملا 2.5.6 دارم
    1- من وقتی میزنم نمایش سایت، سایت به این صورت است
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    نه منوی اصلی داره نه ورود کاربران و...
    میخواستم بپرسم مگه باید کاری انجام بدم تا درست بشه یا مدل همینطوری؟؟؟؟؟؟؟
    اگه مدلش همینطوریه لطفا بگید باید چیکار کنم تا بشه مثل نسخه های قبلی؟؟؟؟؟؟؟
    2- چطوری میشه جوملا 2.5.6 رو با ویبولتین 4.2.0 ست کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ممنون میشم اگه یه نفر به سوال های من پاسخ بده

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    240
    تشکر
    62
    تشکر شده 90 بار در 76 ارسال
    سلام دوست عزیز ؛
    1 - خوب اول باید یک ماژول از نوع منو انتخاب کنید و مثلا نامش رو بگذارید منوی کاربری و اونو به موقعیت دلخواهتون منتسب کنید . اگر توی مدیریت منوهاتون ، منوی کاربری داشته باشید ، توی تنظیمات همین ماژول ، گفته کدوم منو رو میخواید توی این ماژول نمایش بدید ، منوی کاربری رو انتخاب میکنی .

    2- شرمنده ، نمیدونم ، چون کار نکردم. دوستان انشاءالله راهنماییت میکنند .
    موفق باشی .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    6
    تشکر
    6
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    ببخشید میشه یکم وازه تر بگید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #4

    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    کلید فارس
    نوشته ها
    2,595
    تشکر
    303
    تشکر شده 452 بار در 401 ارسال
    خوب توصیه می کنم این کتاب رو بخونید
    joomlafarsi.com/book

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. کاربر مقابل از sahama عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  8. #5

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    240
    تشکر
    62
    تشکر شده 90 بار در 76 ارسال
    افزونه ها > مدیریت ماژول ها > جدید > منو
    حالا ، جلوی فیلد «موقعیت نمایش ماژول» ، با زدن دکمه «انتخاب موقعیت» ، موقعیت مناسب و دلخواهتون رو انتخاب کنید .
    لیست کشویی حال ==> منتشر شده .
    از سمت راست تصویر :: لیست کشویی انتخاب منو ==> منوی کاربری .

    اگر بازهم نیازی به توضیح بود ، بگید . منتها دیگه مرحله به مرحله و کاملا واضح گفتم . موفق باشید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  10. #6

    تاریخ عضویت
    Jul 2012
    نوشته ها
    6
    تشکر
    6
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط mohammad973 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    افزونه ها > مدیریت ماژول ها > جدید > منو
    حالا ، جلوی فیلد «موقعیت نمایش ماژول» ، با زدن دکمه «انتخاب موقعیت» ، موقعیت مناسب و دلخواهتون رو انتخاب کنید .
    لیست کشویی حال ==> منتشر شده .
    از سمت راست تصویر :: لیست کشویی انتخاب منو ==> منوی کاربری .

    اگر بازهم نیازی به توضیح بود ، بگید . منتها دیگه مرحله به مرحله و کاملا واضح گفتم . موفق باشید .
    ممنون از کمکت. ولی اینکاری که تو گفتی من انجام دادم و فقط یه تب اومد بالای صفحه ی ولی من میخوام مثلا اینطوری بشه
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    البته این عکس مال جوملای 1.5.26 هست

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #7

    تاریخ عضویت
    Apr 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    240
    تشکر
    62
    تشکر شده 90 بار در 76 ارسال
    فکر کنم منظورت منوی های سمت راست و چپ باشه . من این قالب رو ندارم ؛ اول تست کنید ببینید که این موقعیت ها (right و left) توی قالب وجود داره ؟ اگر داره ، راهش همونه که گفتم . اگر نداره ، توی دانشنامه جوملا یا همین انجمن ، آموزش درباره افزودن موقعیت های جدید به قالب هست . سرچ کنید و اجرا کنید .
    ویرایش توسط mohammad973 : 07-24-2012 در ساعت 10:25 AM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  12. کاربر مقابل از mohammad973 عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


موضوعات مشابه

  1. سوال درباره پکیج جوملا
    توسط Mostafa3D در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 12-13-2011, 05:22 AM
  2. سوال درباره ی قالب جوملا
    توسط Alireza-Afshar در انجمن قالب های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-17-2011, 09:12 PM
  3. سوال درباره انجمن ساز های مختلف جوملا
    توسط alireza ab در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-12-2011, 07:39 PM
  4. سوال درباره کد های امنیتی
    توسط jbasoft در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 09-05-2008, 05:58 AM
  5. سوال های مامبویی من
    توسط manic در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 01-31-2008, 05:22 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •