سلام
خیلی ایده خوبی هست. اما بهتره در هر تاپیک جداگانه مباحق گوناگون رو پیگیری کنید که در یک تاپیک همه چیز خلاصه نشه و بشه از مباحث مختلف یک بحث داشت. نه یک بحث از چند موضوع !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

سلام
خیلی ایده خوبی هست. اما بهتره در هر تاپیک جداگانه مباحق گوناگون رو پیگیری کنید که در یک تاپیک همه چیز خلاصه نشه و بشه از مباحث مختلف یک بحث داشت. نه یک بحث از چند موضوع !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)