-
مشکل در نصب قالب جوملا
من روی سرور ابونتو جوملا2.5 نصب کردم ولی الان که می خوام قالب نصب کنم این ارور می ده خواهش می کنم کمک کنید (دسترسی روت به سرور دارم )
JFolder::create: Could not create directory
Template Install: Failed to create directory: /var/www/templates/ifreedom-fjt
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
08-05-2012 11:36 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
با سلام
تنظیمات ftp رو ست کنید.
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
من قالب رو نمیتونم عوض کنم. بلد نستم. لطفا کمک کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
این سایتم هست قالب 1.5 روریختم روش ولی جوملایی که نصب روش 2.5 حالا هرکاری کیکنمقالب رو عوض کنم یادم نمیاد چیکار باید بکنم .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
mohammadsharafi
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من قالب رو نمیتونم عوض کنم. بلد نستم. لطفا کمک کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
این سایتم هست قالب 1.5 روریختم روش ولی جوملایی که نصب روش 2.5 حالا هرکاری کیکنمقالب رو عوض کنم یادم نمیاد چیکار باید بکنم .
دوست عزیز ؛ از دزج سوالتون در تاپیک های دیگه خودداری کنید و سوالتون رو در تاپیک مجزا مطرح کنید . همچنین برای دریافت جواب شکیبا باشید و از ارسال های مجدد اجتناب کنید .
سوالتون رو که پ.خ کرده بودید ، به صورت پ.خ جواب دادم . لطفا چک کنید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دوست عزیز [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] شما یک سوال را چند بار مطرح می کنید ؟؟؟
قالب های نسخه 1.5 بر روی 2.5 قابل اجرا نیست و باید تغییراتی در ان ها دهید تا بتوانید بر روی نسخه 2.5 نصب کنید .
اموزش زیر در این مورد به شما کمک می کند .
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\xampp\htdocs\joomina\templates\yougrids\html\mo d_menu\yjsg_modhelper.php on line 33
همین الان نصب کردم جوملای امیرکبیرو - این ارورو توی سایت پیشفرض (اطلاعات اولیه) میده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
yasa1370
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
Strict Standards: Only variables should be assigned by reference in C:\xampp\htdocs\joomina\templates\yougrids\html\mo d_menu\yjsg_modhelper.php on line 33
همین الان نصب کردم جوملای امیرکبیرو - این ارورو توی سایت پیشفرض (اطلاعات اولیه) میده
دوست عزیز ابتدا ورود شما را به جمع کاربران انجمن جوملا فارسی تبریک عرض مینمایم .
لطفا قوانین انجمن را مطالعه و سوال جدید را در تایپیک جدید مطرح نماید . [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
از ومپ سرور 2 استفاده نماید و جوملا را [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] دانلود و نصب کنید .توجه داشته باشید نسخه ومپ سرور 2 باشد نه اخرین نسخه .
اگر مشکل حل نشد در تایپیک جدید مطرح نماید .
موفق باشید .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)