با زدن کنترل+u میتوانید ببنید که از کد iframe استفاده شده و سایت شما در یک فریم نمایش داده میشود !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست

با زدن کنترل+u میتوانید ببنید که از کد iframe استفاده شده و سایت شما در یک فریم نمایش داده میشود !
هیچکس تنهاتر از خدا نیست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)