سلام دوستان خوبم
من هاست ويندوزم رو لغو كردم حالا مي خوام هاست لينوكس بگيرم . هاست ايران با كانادا چه فرقي داره؟ چرا قيمتاش اينقدر با هم فرق داره؟ اگه هاست لينوكس كانادا بگيرم مشكلي برا نصب جوملا پيش نمياد؟

سلام دوستان خوبم
من هاست ويندوزم رو لغو كردم حالا مي خوام هاست لينوكس بگيرم . هاست ايران با كانادا چه فرقي داره؟ چرا قيمتاش اينقدر با هم فرق داره؟ اگه هاست لينوكس كانادا بگيرم مشكلي برا نصب جوملا پيش نمياد؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)