سلام پس كسي اينجا بلد نيست اين مشكل ما رو حل كنه
اصلا انگار كسي اين بخش از فروم رو نميخونه
با با باور كنين مشكل دارم
ميگم اگه اديتور نسخه انگليسي رو هم نصب كنم باز اين مشكل رو داره؟؟

سلام پس كسي اينجا بلد نيست اين مشكل ما رو حل كنه
اصلا انگار كسي اين بخش از فروم رو نميخونه
با با باور كنين مشكل دارم
ميگم اگه اديتور نسخه انگليسي رو هم نصب كنم باز اين مشكل رو داره؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)