ولي من مامبو رو از سايت خودتون گرفتم بازم اشكال داره روي لوكال چند سيستم مختلف هم نصب كردم بازم اشكال داره و كليد browse كار نميكنه
ممنون ميشم اگر راه حلي به من پيشنهاد بدين

ولي من مامبو رو از سايت خودتون گرفتم بازم اشكال داره روي لوكال چند سيستم مختلف هم نصب كردم بازم اشكال داره و كليد browse كار نميكنه
ممنون ميشم اگر راه حلي به من پيشنهاد بدين
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)