سلام با با پس چرا پاسخ ما رو نميدين
در نسخه انگليسي هم این مشکل وجود دارد ؟
یعنی اگر من از ادیتور انگلیسی استفاده کنم باز این مشکل را داره یا نه؟

سلام با با پس چرا پاسخ ما رو نميدين
در نسخه انگليسي هم این مشکل وجود دارد ؟
یعنی اگر من از ادیتور انگلیسی استفاده کنم باز این مشکل را داره یا نه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)