سلامنوشته اصلی توسط setarehh [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزيز عنايت داشته باشيد كه : ناميكه در در پوشه wwwدر مسير wamp/www بعنوان ديتابيس ميسازيد بايد با نام كه هنگام نصب جوملا بنام ديتبيس معرفي ميكنيد يكسان باشد.
و فكر ميكنم چنانچه خواسته باشيد نام ديتابيس رو تغيير بديد بايد فايل configuration.php رو هم تصحيح بفرمائيد.
موفق باشيد
موفق باشيد





علاقه مندی ها (Bookmarks)