سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 9 , از مجموع 9

موضوع: قرارگیری افقی آیتمهای منوها

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    27
    تشکر
    8
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    قرارگیری افقی آیتمهای منوها

    سلام دوستان
    یک سوالی داشتم . برای اینکه آیتمهای منو بصورت افقی قرار بگیرند
    و نه عمودی چه تغییری باید داد؟ اگر کد خاصی رو باید بگذارم ، لطفا مسیر رو بگید .



    سپاس
    ویرایش توسط riabi : 10-31-2012 در ساعت 09:13 PM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    6
    تشکر
    146
    تشکر شده 845 بار در 686 ارسال
    با عرض سلام . دوست عزیز اگر منظور شما منوی اصلی به شرح زیر عمل نمائید : به مدیریت ماژول ها رفته و یک ماژول جدید ایجاد نمائید . نوع ماژول را منو قرار دهید . سپس منوی اصلی را انتخاب و ماژول را به طور مثال در سمت راست قالب قرار دهید . موفق باشید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    27
    تشکر
    8
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط kianesfahan [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    با عرض سلام . دوست عزیز اگر منظور شما منوی اصلی به شرح زیر عمل نمائید : به مدیریت ماژول ها رفته و یک ماژول جدید ایجاد نمائید . نوع ماژول را منو قرار دهید . سپس منوی اصلی را انتخاب و ماژول را به طور مثال در سمت راست قالب قرار دهید . موفق باشید .

    سلام به شما
    نه منظورم این نبود . اگر بخوام با مثال بگم : همین بالای صفحه رو نگاه کنید ، tab ها بصورت افقی قرار گرفته بالای صفحه انجمن - جملای فارسی - دانلود جوملا- و بقیه ....یعنی زیر هم قرار نگرفته اند

    من هم می خوام آیتم های منوی اصلیم بالای سایت بصورت افقی نشون داده بشه و نه زیر همدیگه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    6
    تشکر
    146
    تشکر شده 845 بار در 686 ارسال
    با سلام .

    به مدیریت منو و منوی اصلی مراجعه کنید .

    بر روی ایکون جدید کلیک و یک منوی جدید ایجاد نمائید .

    ایتم و نام منو را درج کنید .

    گزینه مادر را بر روی ریشه گزینه منو قرار دهید و منوی خود را ذخیره نمائید مشکل شما حل میشود .

    موفق باشید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    27
    تشکر
    8
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط kianesfahan [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    با سلام .

    به مدیریت منو و منوی اصلی مراجعه کنید .

    بر روی ایکون جدید کلیک و یک منوی جدید ایجاد نمائید .

    ایتم و نام منو را درج کنید .

    گزینه مادر را بر روی ریشه گزینه منو قرار دهید و منوی خود را ذخیره نمائید مشکل شما حل میشود .

    موفق باشید .
    سلام
    نه دوست عزیز حل نشد ، الان هم همه آیتمهای منو اصلیم روی ریشه گزینه منو تنظیم هست این توضیح رو هم بدم که قالب من Beez5 هست . شاید متوجه منظورم نشدید ؟ دوباره توضیح می دم ، آیتم های منوی اصلی ، منوی کاربری و منوهایی که خودم ساختم ، همه زیر هم قرار دارند به این شکل:

    - درباره ما
    - تماس با ما
    - پروژهای انجام شده
    - گالری عکسها


    . من می خوام در یک ردیف قرار بگیرن مثل بالای صفحه همین انجمن

    به این شکل در یک خط قرار بگیرن :
    - درباره ما - تماس با ما - پروژهای انجام شده - گالری عکسها

    تشکر
    ویرایش توسط riabi : 11-01-2012 در ساعت 01:58 PM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    6
    تشکر
    146
    تشکر شده 845 بار در 686 ارسال
    دوست عزیز اطلاعات مدیریت سایت را برایم پ. خ کنید تا بررسی کنم و اطلاع دهم .

    موفق باشید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    27
    تشکر
    8
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط kianesfahan [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    دوست عزیز اطلاعات مدیریت سایت را برایم پ. خ کنید تا بررسی کنم و اطلاع دهم .

    موفق باشید .
    صندوقتون پر شده در فرستادن پیام error میده .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8
    Team
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    قائم شهر
    نوشته ها
    3,869
    تشکر
    906
    تشکر شده 1,090 بار در 812 ارسال
    دوست عزیز سلام

    برای این کار شما بایستی در css تغییرات ایجاد نمایید.

    آدرس سایت را قرار دهید تا راهنماییتان کنم.

    یا حق.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    Esfahan
    نوشته ها
    6
    تشکر
    146
    تشکر شده 845 بار در 686 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط riabi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    صندوقتون پر شده در فرستادن پیام error میده .
    با سلام .

    صندوق پیغام خصوصی خالی شده است .

    موفق باشید .

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. 1 عدم قرارگیری ماژول
    توسط edalat66 در انجمن مدیریت جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 10-23-2012, 04:52 AM
  2. آیتمهای k2
    توسط فناوران در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-04-2012, 11:35 AM
  3. مشکل در آیتمهای منوی اصلی
    توسط lordad در انجمن مدیریت جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: 07-16-2011, 03:58 PM
  4. اشکال عجیب در چینش آیتمهای منو!!
    توسط alirezarezaei در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 11-17-2009, 08:32 AM
  5. محل قرارگیری مطالب
    توسط امیر در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-15-2006, 06:26 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •