من خیلی راضی بودم اما راستش این جوملا 1.6داره یواش یواش نظرم رو عوض میکنه ....

خسته نباشید . عالی بوده
بد نبوده
اینم شد پشتیبانی ؟
من خیلی راضی بودم اما راستش این جوملا 1.6داره یواش یواش نظرم رو عوض میکنه ....
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)