با سلام
الان دارید روی سرور نصب می کنید یا لوکال؟
کنترل پنل سرور شما چیه یا از چه شبیه سازی در لوکال استفاده می کنید؟

با سلام
الان دارید روی سرور نصب می کنید یا لوکال؟
کنترل پنل سرور شما چیه یا از چه شبیه سازی در لوکال استفاده می کنید؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)