با سلام
الان دارید روی سرور نصب می کنید یا لوکال؟
کنترل پنل سرور شما چیه یا از چه شبیه سازی در لوکال استفاده می کنید؟

با سلام
الان دارید روی سرور نصب می کنید یا لوکال؟
کنترل پنل سرور شما چیه یا از چه شبیه سازی در لوکال استفاده می کنید؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
درود بر شمانوشته اصلی توسط sahama [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سرور هست قربان
دایرکت ادمین هم هست
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)