-
آپلود فایل .tar.gz
سلام. من هر چی سعی کردم فایل جوملا رو که به صورت زیپ تو هاست آپلود کنم نشد اما با پسوند .tar.gz آپلود شد. مشکلی پیش میاد اگر زیپ رو آپلود نکنم و به جاش از .تر.جی زد رو استفاده کنم !؟
سوال دوم اینکه فایل جوملا رو باید حتما تو خود public_html آپلود کنم یا میتونم تو این public_html یه پوشه درست کنم و توی اون پوشه فایل رو آپلود کنم !؟
سوال سوم اینکه برای نصب جوملا وقتی آدرس سایت رو بزنم خودش باید نصب جوملا رو بیاره دیگه درسته !؟ یا اینکه باید چیزی به آدرس سایت اضافه کنم !؟
سوال چهارم اینکه اگر همونطور که تو سوال دوم گفتم اگر تو یه پوشه آپلود کنم، باید وقتی آدرس سایت رو میزنم چیزی انتهای آدرس اضافه کنم !؟
متشکر
ویرایش توسط m.hossein : 12-16-2012 در ساعت 09:01 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-16-2012 08:55 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
دوست عزیز سلام
1- مشکلی پیش نمی آید.
2- هر جا میتوانید در شاخه public_html کپی کنید.
3- آدرس سایت + پوشه ای که جوملا در آن قرار دارد را وارد نمایید.
مثال
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
4- فکر کنم در 2 و 3 جواب دادم :دی
یا حق.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام. ممنون از پاسختون.
من توی خود pulic_html فایل رو آپلود میکنم اما وقتی اسم سایت رو میزنم مراحل نصب رو نمیاره
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اما یه پوشه توی public_html به اسم joomla ایجاد کردم و توی اون، آپلود و اکسترکت کردم و رفتم اینو زدم [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] بعد مراحل نصب اومد البته یه جا گفت configuration.php رو ندارد (اون مراحل اولیه که روشن و خامون مینویسه) بعد تو مرحله آخر که حذف پوشه نصب هست دکمه رو زدم خطا داد و گفت باید اون فایل کانفیگوریشن رو دستی ایجاد کنم و این نوشته ها رو توش کپی کنم که البته درست شد. ولی مشکل اینجاست که من وقتی آدرس سایت رو میزنم باز همون صفحه ای که الان اگر بزنین رو میده . ولی اگر آدرس سایت بعد اسم پوشه جوملا رو بزنم درست نشون میده البته الان پاکش کردم !
چیکار کنم که تا اسم سایت رو میزنم بره تو سایت؟ (الان فایل .tar.gz رو آپلود و اکسترکت کردم توی public_html)
متشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دوستان ممنون میشم راهنمایی کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
دوست عزیز سلام
به داخل پوشه public_html بروید و فایل index.html را پاک کنید.
مشکل شما بخاطر وجود این فایل میباشد.( فایل پیشفرض در کنترل پنل های دایرکت ادمین)
البته یه جا گفت configuration.php رو ندارد (اون مراحل اولیه که روشن و خامون مینویسه) بعد تو مرحله آخر که حذف پوشه نصب هست دکمه رو زدم خطا داد و گفت باید اون فایل کانفیگوریشن رو دستی ایجاد کنم و این نوشته ها رو توش کپی کنم که البته درست شد.
این مشکل هم اکثرا بخاطر کانفیک هاست هایی که کنترل پنل دایرکت ادمین دارند میباشد ( پرمیشن ها)
یا حق.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
کاربر مقابل از محمد محسنی عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:
-
سلام خیلی ممنون از راهنماییتون. اون مشکل حل شد. الان تو مرحله نصب جایی که اسم پایگاه داده و این چیزها رو میدهم. این خطا رو بهم میده : قادر به اتصال به دیتابیس نیست. تعداد اتصالات بازگشت: 2
در حالیکه اسم پایگاه داده رو درست وارد میکنم و از نوع mysql انتخال میکنم
نام هاست رو هم localhost گذاشتم . نام کاربری و پسورد رو هم دادم
چطور میتونم اون خطا رو برطرف کنم؟
ممنون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام. این مشکل با حذف پایگاه داده و ایجاد دوبارش حل شد.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)