سلام من الان smf 2 را تو لوکال نصب کردم اما همه منوها و مشخصات انگلسی هستند
چطور میتونم تمام قالب را راست چین و فارسی کنم

سلام من الان smf 2 را تو لوکال نصب کردم اما همه منوها و مشخصات انگلسی هستند
چطور میتونم تمام قالب را راست چین و فارسی کنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)