مدیریت رسانه ها فقط برای آپلود عکس هست که بعدا بتونین در ادیتور ازشون استفاهه کنین ..
برای آپلود wmv هم باید در کدها دستکاری کنین که باید به php مسلط باشین ..

مدیریت رسانه ها فقط برای آپلود عکس هست که بعدا بتونین در ادیتور ازشون استفاهه کنین ..
برای آپلود wmv هم باید در کدها دستکاری کنین که باید به php مسلط باشین ..
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)