سلام و تشکر از زحمات شما.
ميشه يه بار اين مطلب رو کامل از اول توضيح بفرمائيد؟
ببنيد در مواردي که من دارم روي هارد خودم با استفاده از wampserver ميخوام جوملا رو نصب کنم چيکار بايد بکنم. در هنگام نصب wampserver جايي از من نام sqlserver*نميخواد که من براش تعيين کنم. سرور در حالت آفلاين هست. يوزر نيم و پسوردي هم براش تعيين نکردم. اينها کجا تعيين ميشه؟؟
اگه بخوام همين اطلاعات رو روي هاست انتقال بدم دردسر داره؟ من مي خواستم اول روي هارد خودم همه چي اوکي بشه بعد منتقلش کنم به هاست جايگزين کنم. در اين صورتش هم توضيحي بفرمائيد.
و اينکه اگر از اول بخوام روي هاست کار کنم اطلاعات ديتابيس رو از کجا در بيارم؟ ممنون از زحمات شما دوستان عزيز...