نقل قول نوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام دوست عزيز

براي قسمت اول سوالتون موارد زير رو بررسي كنيد:

[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

و براي قسمت دوم سوالتوناين موارد رو:
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
كه بسته مقدار فضا بايد خودتون از مديريت ماژولش اونو تنظيم بفرمائيد

موفق باشيد

سلام ، قضیه اینه که من متوجه نشدم چطوری باید تو این دو لینکی که دادید ماژول ها رو دانلود کنم ؟! لینک دانلود داره ولی دانلودی عملا انجام نمیشه ؛ میشه راهنمایی کنید ؟!