سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: اینجا نمی دونم باید چه کار کنم

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Question اینجا نمی دونم باید چه کار کنم

    من تا اینجا اومدم گیر افتادم کسی می تونه کمکم کنه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    محل سکونت
    قائم شهر
    نوشته ها
    3,869
    تشکر
    906
    تشکر شده 1,090 بار در 812 ارسال
    دوست عزیز سلام

    چه تغییراتی ایجاد کرده اید که این خطا را دارید

    یا حق.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    من هنوز هاست و دامین نخریدم می خوام اول تو ویندوز، سایت رو بالا بیارم بعد برم هاست و دامین بخرم بعد از کپی کردن جوملا 2.5 تو پوشه WWW و وقتی که آدرس [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] وارد می کنم تو اکسپلورر این اتفاق می افته

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط محمد محسنی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    دوست عزیز سلام

    چه تغییراتی ایجاد کرده اید که این خطا را دارید

    یا حق.
    Warning: require_once(D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php) [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: failed to open stream: No such file or directory in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21

    Fatal error: require_once() [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: Failed opening required 'D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php' (include_path='.;C:\php\pear') in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    دروود

    برای چه کاری این خطا رو میبینید ؟

    پیشنهاد میکنم از ومپ استفاده کنید
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]


    در پناه ایزد
    ویرایش توسط mersad : 01-20-2013 در ساعت 02:09 AM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •