من تا اینجا اومدم گیر افتادم کسی می تونه کمکم کنه![]()

من تا اینجا اومدم گیر افتادم کسی می تونه کمکم کنه![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز سلام
چه تغییراتی ایجاد کرده اید که این خطا را دارید
یا حق.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من هنوز هاست و دامین نخریدم می خوام اول تو ویندوز، سایت رو بالا بیارم بعد برم هاست و دامین بخرم بعد از کپی کردن جوملا 2.5 تو پوشه WWW و وقتی که آدرس [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] وارد می کنم تو اکسپلورر این اتفاق می افته
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
Warning: require_once(D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php) [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: failed to open stream: No such file or directory in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21نوشته اصلی توسط محمد محسنی [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
Fatal error: require_once() [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: Failed opening required 'D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best/includes/framework.php' (include_path='.;C:\php\pear') in D:\Web\EasyPHP-5.3.6.0\www\best\index.php on line 21
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
برای چه کاری این خطا رو میبینید ؟
پیشنهاد میکنم از ومپ استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
ویرایش توسط mersad : 01-20-2013 در ساعت 02:09 AM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)