نقل قول نوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام

دوست عزيز زمانيكه از بسته نصبي استفاده ميكنيد ، خودش حاوي همه چي هست ! اينكه فرموديد از قبل ديتا بيستون حاوي اطلاعاتي است رو ميشه توضيح بيشتر بفرمائيد؟

موفق باشيد
سلام
یه دیتا بیس براش ایجاد می کنم که تمامی جداول موجود در اون دیتا بیس رو حذف می کنه و خطایی رو که در بالا کپی کردم نشون می ده(منظورم دیتابیسی که در مرحله معرفی بانک اطلاعاتی وارد می کنیم)
خود بسته نصبی حاوی دیتا بیس نیست.