با سلام
اصولا وقتی بسته ای نصب می کنی کامپوننت تماس با ما داره و قتی می ری داخل کامپوننت آدرس ایمیل خود رو اونجا وارد می کنی . بعد هرکس براتون پیغامی بفرسته میاد به ایمیلتون و می گه از طریق سایتتون یک پیام اومده .
موفق باشی .

با سلام
اصولا وقتی بسته ای نصب می کنی کامپوننت تماس با ما داره و قتی می ری داخل کامپوننت آدرس ایمیل خود رو اونجا وارد می کنی . بعد هرکس براتون پیغامی بفرسته میاد به ایمیلتون و می گه از طریق سایتتون یک پیام اومده .
موفق باشی .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)