دوست عزیز از فاکس استفاده کنید من این سیستم و فارسی کردم و با نام ایرانی Shentia باید به یقین بگم خیلی سیستم عالی می باشد
هرجا مشکل داشتید در این مورد در خدمت شما هستم

دوست عزیز از فاکس استفاده کنید من این سیستم و فارسی کردم و با نام ایرانی Shentia باید به یقین بگم خیلی سیستم عالی می باشد
هرجا مشکل داشتید در این مورد در خدمت شما هستم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)