سلام من آخرین نسخه rsfirewall رو نصب کردم اسکن کردم گفتش که
open_basedir مورد استفاده قرار نگرفته !
چرا؟
به پشتیبانی هاست که میگم میگه درسته و تو سرور فعاله
چی کار کنم؟

سلام من آخرین نسخه rsfirewall رو نصب کردم اسکن کردم گفتش که
open_basedir مورد استفاده قرار نگرفته !
چرا؟
به پشتیبانی هاست که میگم میگه درسته و تو سرور فعاله
چی کار کنم؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)