با سلام...
من فوکا رو نصب کردم...ولی سر در نمیارم که چطور باهاش کار کنم...
لطفا کمک کنید...

با سلام...
من فوکا رو نصب کردم...ولی سر در نمیارم که چطور باهاش کار کنم...
لطفا کمک کنید...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
کمی با برنامه کار کنید، کامپوننت ساده ای است.
سئوالتون خیلی کلی هست، مثل اینکه بگید من نمی دونم چطور با ویندوز کار کنم!!!
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
عکس آپلود کردم توش...ولی نمیدونم چطور مجموعه درست کنم و یا مجموعه هام رو چطور نمایش بدم...میخوام تو منو هام گالری باشه که اونم 2 تا قسمت 1 و 2 داشته باشه...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
برای دسته بندی و نظم می تونید ابتدا مجموعه را ایجاد کنید categories
در تب image می تونید تصاویر مورد نظر رو هم بصورت گروهی انتخاب و اپلود و به مجموعه مورد نظر اختصاص بدید.
همانطور که دوست خوبم علیرضا در پست دوم گفتند کمی با کامپوننت کار کنید متوجه می شید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
واقعا شرمنده...ولی هر چی ور رفتم نشد...من تو منو جوملا منو گالری و 2 تا زیر منو ایجاد کردم...تو منو فوکا هم گالری و همون 2 تا زیر منو رو تولید کردم...عکس هم بصورت گرئهی آپ کردم...ولی نمیدونم چطور اینا رو تو فوکا نشون بدم و همینطور تو سایتم...شرمنده من تازه کارم...
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
ابتدا تصاویر را در فوکاگالری لود و منتشر کنید.
سپس با ایجاد منو بصورت گالری تصاویر را نمایش دهید.
لینکی که ارائه شد رو مطالعه کنید متوجه میشید
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آقا شرمنده..شما کلی توضیح میدین...ولی من متوجه نمیشم...من زبانم مشگل داره...مقاله آموزشی فارسی وجود نداره؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
توضیح کلی :نوشته اصلی توسط siavash_a13622 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
1. یک (یا چند) مجموعه ایجاد کنید (مثلا تصاویر مربوط به سفر - تصاویر مربوط به زمستان)
2. تصاویر را در مجموعه های مربوطه آپلود کنید.
3. از مدیریت منو ها اقدام به ایجاد آیتم منو از نوع phoca galley کنید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
آقا واقعا ممنون که کمک میکنید...
من یه مجموعه تو فوکا درست کردم بنام گالری...2 تا زیر مجموعه هم اضافه کردم به نام قدیمی و جدید.
بعد عکس ها رو توش آپلود کردم....توی منوی اصلی جوملا از مدیریت منو و منو اصلی همین 3 تا مجموعه و زیر مجموعه رو با نوع آیتم لیست تصاویر درست کردم...ولی وقتی تو صفحه خروجی سایتم میخوام ببینم یه صفحه مثل زمانی که سایت غیر فعال هست میاد....
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوستان کسی نمیتونه تو راه اندازی فوکا گالری به من کمک کنه؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)