سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

موضوع: مشگل کار کردن با فوکا گالری

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال

    مشگل کار کردن با فوکا گالری

    با سلام...
    من فوکا رو نصب کردم...ولی سر در نمیارم که چطور باهاش کار کنم...
    لطفا کمک کنید...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    در همین نزدیکی...
    نوشته ها
    1,081
    تشکر
    32
    تشکر شده 116 بار در 81 ارسال
    سلام

    کمی با برنامه کار کنید، کامپوننت ساده ای است.
    سئوالتون خیلی کلی هست، مثل اینکه بگید من نمی دونم چطور با ویندوز کار کنم!!!

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از علیرضا عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    عکس آپلود کردم توش...ولی نمیدونم چطور مجموعه درست کنم و یا مجموعه هام رو چطور نمایش بدم...میخوام تو منو هام گالری باشه که اونم 2 تا قسمت 1 و 2 داشته باشه...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #4
    Admin
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    I.R.IRAN
    نوشته ها
    2,630
    تشکر
    721
    تشکر شده 1,289 بار در 853 ارسال
    سلام

    برای دسته بندی و نظم می تونید ابتدا مجموعه را ایجاد کنید categories
    در تب image می تونید تصاویر مورد نظر رو هم بصورت گروهی انتخاب و اپلود و به مجموعه مورد نظر اختصاص بدید.

    همانطور که دوست خوبم علیرضا در پست دوم گفتند کمی با کامپوننت کار کنید متوجه می شید.

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. کاربر مقابل از hamidy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  8. #5

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    واقعا شرمنده...ولی هر چی ور رفتم نشد...من تو منو جوملا منو گالری و 2 تا زیر منو ایجاد کردم...تو منو فوکا هم گالری و همون 2 تا زیر منو رو تولید کردم...عکس هم بصورت گرئهی آپ کردم...ولی نمیدونم چطور اینا رو تو فوکا نشون بدم و همینطور تو سایتم...شرمنده من تازه کارم...

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #6
    Admin
    تاریخ عضویت
    May 2008
    محل سکونت
    I.R.IRAN
    نوشته ها
    2,630
    تشکر
    721
    تشکر شده 1,289 بار در 853 ارسال
    سلام

    ابتدا تصاویر را در فوکاگالری لود و منتشر کنید.

    سپس با ایجاد منو بصورت گالری تصاویر را نمایش دهید.

    لینکی که ارائه شد رو مطالعه کنید متوجه میشید

    موفق باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. 2 کاربر زیر از hamidy عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


  11. #7

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    آقا شرمنده..شما کلی توضیح میدین...ولی من متوجه نمیشم...من زبانم مشگل داره...مقاله آموزشی فارسی وجود نداره؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  12. #8
    Team
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,035
    تشکر
    351
    تشکر شده 1,221 بار در 1,047 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط siavash_a13622 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    آقا شرمنده..شما کلی توضیح میدین...ولی من متوجه نمیشم...من زبانم مشگل داره...مقاله آموزشی فارسی وجود نداره؟
    توضیح کلی :
    1. یک (یا چند) مجموعه ایجاد کنید (مثلا تصاویر مربوط به سفر - تصاویر مربوط به زمستان)
    2. تصاویر را در مجموعه های مربوطه آپلود کنید.
    3. از مدیریت منو ها اقدام به ایجاد آیتم منو از نوع phoca galley کنید.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  13. کاربر مقابل از shmata عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  14. #9

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    آقا واقعا ممنون که کمک میکنید...
    من یه مجموعه تو فوکا درست کردم بنام گالری...2 تا زیر مجموعه هم اضافه کردم به نام قدیمی و جدید.
    بعد عکس ها رو توش آپلود کردم....توی منوی اصلی جوملا از مدیریت منو و منو اصلی همین 3 تا مجموعه و زیر مجموعه رو با نوع آیتم لیست تصاویر درست کردم...ولی وقتی تو صفحه خروجی سایتم میخوام ببینم یه صفحه مثل زمانی که سایت غیر فعال هست میاد....

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  15. #10

    تاریخ عضویت
    Feb 2013
    نوشته ها
    68
    تشکر
    9
    تشکر شده 1 بار در 1 ارسال
    دوستان کسی نمیتونه تو راه اندازی فوکا گالری به من کمک کنه؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 1 از 2 12 آخرینآخرین

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •