سلامدوستان عزيز من يه اسكريپت ساخت تالار گفتمان شبيه به همين تالار گفتمان جوملا فارسي لازم دارم ميخوام بدونم تالار گفتمان جوملا از چه اسكريپتي و چه ورژني از اون اسكريپت ساخته شده و يه چيزي ديگه قالب تالار گفتمان جوملا خودش ساخته يا به طور اماده بوده ممنون




پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)