سلاممن Community Builder فارسی لازم دارم.نوشته ها رو فارسی کردم ولی تقویم جلالی هم لازمه !فارسی کردن راحته ؟ پلاگینی برای فارسی کردن تاریخ هست ؟ PHP رو تا حدی بلدم.نسخه 1.9 رو نصب کردم و می خوام قبل از شروع کار فارسیش کنم !

سلاممن Community Builder فارسی لازم دارم.نوشته ها رو فارسی کردم ولی تقویم جلالی هم لازمه !فارسی کردن راحته ؟ پلاگینی برای فارسی کردن تاریخ هست ؟ PHP رو تا حدی بلدم.نسخه 1.9 رو نصب کردم و می خوام قبل از شروع کار فارسیش کنم !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
دوست عزیز نیاز نیست ازصفر شروع کنید
پلاگین فارسی ساز در همین انجمن موجود است
که 90 درصد فارسی شده
شما همون رو اپدیت کنید
اگر اینکارو کردین نتیجه رو برای سایر کاربران انجمن هم ارائه کنید
موفق باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
متشکرم ... ولی کجاست ؟ چرا پیدا نکردم ؟نوشته اصلی توسط poonoodi [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
توی همین انجمن یا توی سایت ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
متشکرم ... ولی هنوز تقویم فارسی ندارم که اونم خیلی لازمه
فارسی ساز نسخه 1.2 با 1.9 سازگاری داره ؟
متشکرم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)