سلاممن Community Builder فارسی لازم دارم.نوشته ها رو فارسی کردم ولی تقویم جلالی هم لازمه !فارسی کردن راحته ؟ پلاگینی برای فارسی کردن تاریخ هست ؟ PHP رو تا حدی بلدم.نسخه 1.9 رو نصب کردم و می خوام قبل از شروع کار فارسیش کنم !

سلاممن Community Builder فارسی لازم دارم.نوشته ها رو فارسی کردم ولی تقویم جلالی هم لازمه !فارسی کردن راحته ؟ پلاگینی برای فارسی کردن تاریخ هست ؟ PHP رو تا حدی بلدم.نسخه 1.9 رو نصب کردم و می خوام قبل از شروع کار فارسیش کنم !
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)