سلام دوستان من از همه ي كاربرام روي لوكال در پايگاه داده فايل پشتيبان مي گيرم ولي وقتي دوباره فايلا رو سر جاشون قرار ميدم نميدونم اساميه همه ي كاربرام علامت سوالن ؟؟؟؟؟ خوب حالا چيكار كنم ؟
همه شونم روي utf8 هستن ؟ دمتون گرم

سلام دوستان من از همه ي كاربرام روي لوكال در پايگاه داده فايل پشتيبان مي گيرم ولي وقتي دوباره فايلا رو سر جاشون قرار ميدم نميدونم اساميه همه ي كاربرام علامت سوالن ؟؟؟؟؟ خوب حالا چيكار كنم ؟
همه شونم روي utf8 هستن ؟ دمتون گرم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)