نه
ولی فکر می کنم انتخاب خیلی بدی داشتم واسه هاست
من با شرکتی که ازشون هاست خریدم تماس گرفتم ،به من گفتند که نمی دونند فعال کردن توابع یعنی چی ، باید یه کامپوننت نصب کنند یا کار دیگه ای باید انجام بدند؟
لطفا بهم کمک کنید

نه
ولی فکر می کنم انتخاب خیلی بدی داشتم واسه هاست
من با شرکتی که ازشون هاست خریدم تماس گرفتم ،به من گفتند که نمی دونند فعال کردن توابع یعنی چی ، باید یه کامپوننت نصب کنند یا کار دیگه ای باید انجام بدند؟
لطفا بهم کمک کنید
ویرایش توسط pouya221 : 03-06-2013 در ساعت 03:24 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)