سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 2 , از مجموع 2

موضوع: استفده از افزونه های پولی ؟

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    نوشته ها
    2
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Question استفده از افزونه های پولی ؟

    با اهداء سلام

    آیا استفاده از افزونه های پولی که به صورت رایگان از محیط نت و سایت های فارسی دانلود می کنیم ، مانند اسکریپت های نال شده ، احتیاج به هاست وارز داره ؟

    استفاده از این افزونه ها مشکلی رو برای هاست ایجاد نمی کنه ؟

    با تشکر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

موضوعات مشابه

  1. 1 مشکل در استفاده از افزونه ثبت نام از طریق اس ام اس برای جوملا 1.5
    توسط amiramol2010 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 09-26-2012, 10:17 AM
  2. استفاده از افزونه های قدیمی
    توسط secret121 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 07-21-2012, 07:31 PM
  3. 1 مشکل در استفاده از مازول ها / پلاگین ها /
    توسط tazohoor در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.7 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 02-18-2012, 05:32 PM
  4. استفاده از افزونه های ورژن های قبلی
    توسط poiut در انجمن ماژول های جوملا 1.6 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 08-04-2011, 09:09 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •