سلام
دوستان من این مشکلارودارم تو تنظیمات وقتی میخوام تعغیری بدم این رومیگه وهمچنین موقع نصب ماژول/ در حالی که ادمین هستم باید چیکار کنم؟؟
![]()

سلام
دوستان من این مشکلارودارم تو تنظیمات وقتی میخوام تعغیری بدم این رومیگه وهمچنین موقع نصب ماژول/ در حالی که ادمین هستم باید چیکار کنم؟؟
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)