سلام
چرا وقتي يه فايل فلش رو در جوملاي 1.5 و در قسمت مديريت رسانه آپلود ميكنم بجاش يه علامت تعجب آبي رنگ مياد !
هر چي گشتم نتونستم ايرادشو پيدا كنم . ممنون ميشم راهنماييم كنيد .

سلام
چرا وقتي يه فايل فلش رو در جوملاي 1.5 و در قسمت مديريت رسانه آپلود ميكنم بجاش يه علامت تعجب آبي رنگ مياد !
هر چي گشتم نتونستم ايرادشو پيدا كنم . ممنون ميشم راهنماييم كنيد .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
به انجمن جوملا فارسی خوش امدید
از این افزونه میتونید استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)