سلام
چرا وقتي يه فايل فلش رو در جوملاي 1.5 و در قسمت مديريت رسانه آپلود ميكنم بجاش يه علامت تعجب آبي رنگ مياد !
هر چي گشتم نتونستم ايرادشو پيدا كنم . ممنون ميشم راهنماييم كنيد .

سلام
چرا وقتي يه فايل فلش رو در جوملاي 1.5 و در قسمت مديريت رسانه آپلود ميكنم بجاش يه علامت تعجب آبي رنگ مياد !
هر چي گشتم نتونستم ايرادشو پيدا كنم . ممنون ميشم راهنماييم كنيد .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)