سلام
میشه توضیح بدید چطور میشه از کامپوننت event table3 استفاده کرد
همه جا یه جور توضیح دادند ولی من نمیتونم
همه میگن از کاربری سایت فلان کار رو کنید این یعنی چی؟
اگه میشه یکی یه توضیح کامل رو برای جوملا 2.5 بده
ممنون از لطفتون

سلام
میشه توضیح بدید چطور میشه از کامپوننت event table3 استفاده کرد
همه جا یه جور توضیح دادند ولی من نمیتونم
همه میگن از کاربری سایت فلان کار رو کنید این یعنی چی؟
اگه میشه یکی یه توضیح کامل رو برای جوملا 2.5 بده
ممنون از لطفتون
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)