-
خطا بعد از انتقال سايت به لوكال و وارد نشدن به مديريت
سلام .
بعد از انتقال سايت جوملا 1.5.26 به لوكال اين پيغام رو بالاي صفحه نمايش ميده و وارد مديريت جوملا هم نميشه .
Cannot send session cookie - headers already sent by
روي صفحه مديريت هم اين پيغام رو ميده :
Warning: session_start() [[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started
ممنون ميشم راهنمايي كنيد .
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
04-21-2013 01:21 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
سلام .
بالاخره مشكل پيغامهاي خطا حل شد و همچنين وارد مديريت شدم .
براي برطرف شدن پيغامها اولين نكته اينه كه به محض اينكه كوچكترين تغييري در configuration.php داده مي شود يكسري پيغام خطا داده مي شود . براي تغيير اين فايل بهتر است كه فايل configuration.php-dist را با مشخصات ديتابيس و آدرس logs و tmp كامل نموده و بعد نام configuration.php-dist را به configuration.php تغيير دهيد .
يكي ديگه از مشكلات مربوط به خطاي فولدر plugins و فايل jfrouter.php بود . مجبور شدم اين فايل رو حذف كنم . و حالا ديگه پيغامي داده نميشه و وارد مديريت هم شدم . البته اگه نميدونيد نام كاربري و پسورد چيه از طريق لينك زير آموزش داده شده .
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اميدوارم توضيحات مفيد بوده باشه
شاد و پيروز باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)