سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 11 تا 20 , از مجموع 22

موضوع: ماژولی برای نمایش ویدئو های آپارات ویتیوب و..

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    Team
    تاریخ عضویت
    Jun 2011
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    3,035
    تشکر
    351
    تشکر شده 1,221 بار در 1,047 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط adel s [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    دوست عزیز از فیلم های آپارت میگزارم میگزلرم باز هم میگهplease enter aparat id
    اگر تصمیم دارید ویدئو ها را در سایت جوملایی تون از یک سورس خارجی play کنید میتونید از این ماژول استفاده کنید
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    این مورد تست شده کاملا اکی بوده.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    محل سکونت
    Advertising world
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    587
    تشکر
    262
    تشکر شده 369 بار در 258 ارسال
    دمویی وجود نداره. شماره ویدئوی آپارات را در ماژول وارد کنید دیگه! مشخصه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    کسی نبود کمک کنه

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    <iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  7. #6

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    چه خبر دوست عزیز

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  8. #7

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    سلام دوست عزيز

    اين كدهاي بالا رو دقيقا" تو سايتتون قرار ميدين؟البته كدها مشكلي نداشت ! فقط يه جزء كوچيكش رو خوب كپي نكرديد كه من براتون درستش كردم!

    لطفا" كدهاي زير رو دوباره امتحان بفرمائيد و خبرشو اعلام بفرمائيد:

    کد:
    <iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>
    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  9. #8

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام دوست عزيز

    اين كدهاي بالا رو دقيقا" تو سايتتون قرار ميدين؟البته كدها مشكلي نداشت ! فقط يه جزء كوچيكش رو خوب كپي نكرديد كه من براتون درستش كردم!

    لطفا" كدهاي زير رو دوباره امتحان بفرمائيد و خبرشو اعلام بفرمائيد:

    کد:
    <iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>
    موفق باشيد
    سلام دوست عزیز هیچی نمیاره فقط اسم ماژول رو میاره

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  10. #9

    تاریخ عضویت
    Oct 2011
    محل سکونت
    مشهد
    نوشته ها
    1,087
    تشکر
    501
    تشکر شده 376 بار در 320 ارسال
    براش ماژول دستي Html درست كرديد؟يا از ماژول خاصي در اين رابطه استفاده ميكنيد؟
    از حالت انتشار ماژول مطمئن هستيد!؟

    نبايد مشكلي باشه!! من اتفاقا" اين كد رو چك كردم و بون هيچ مشكلي اجراش كردم!!

    موفق باشيد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  11. #10

    تاریخ عضویت
    Oct 2012
    نوشته ها
    28
    تشکر
    2
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط elyastel [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    براش ماژول دستي Html درست كرديد؟يا از ماژول خاصي در اين رابطه استفاده ميكنيد؟
    از حالت انتشار ماژول مطمئن هستيد!؟

    نبايد مشكلي باشه!! من اتفاقا" اين كد رو چك كردم و بون هيچ مشكلي اجراش كردم!!

    موفق باشيد
    آدرس ویوزر را پ.خ دادم
    یه نگاه کنید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


صفحه 2 از 3 نخستنخست 123 آخرینآخرین

موضوعات مشابه

  1. تغییر شاخه اصلی تصاویر ویرایشگر jce
    توسط soheilz در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 01-04-2012, 08:54 PM
  2. ویرایش "بلاگ - مجموعه محتوا" برای نمایش تصاویر کوچک
    توسط Mirzaa در انجمن بخش کاربری مامبو فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 01-14-2010, 07:58 AM
  3. مشکل با ویرایشگر مامبو و نیامدن تصاویر مطالب
    توسط parsiansystem.net در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 03-24-2009, 09:01 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •