-

نوشته اصلی توسط
adel s
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز از فیلم های آپارت میگزارم میگزلرم باز هم میگهplease enter aparat id
اگر تصمیم دارید ویدئو ها را در سایت جوملایی تون از یک سورس خارجی play کنید میتونید از این ماژول استفاده کنید
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
این مورد تست شده کاملا اکی بوده.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
05-19-2013 09:43 PM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
دمویی وجود نداره. شماره ویدئوی آپارات را در ماژول وارد کنید دیگه! مشخصه
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
سلام دوست عزيز
اين كدهاي بالا رو دقيقا" تو سايتتون قرار ميدين؟البته كدها مشكلي نداشت ! فقط يه جزء كوچيكش رو خوب كپي نكرديد كه من براتون درستش كردم!
لطفا" كدهاي زير رو دوباره امتحان بفرمائيد و خبرشو اعلام بفرمائيد:
کد:
<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
elyastel
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
سلام دوست عزيز
اين كدهاي بالا رو دقيقا" تو سايتتون قرار ميدين؟البته كدها مشكلي نداشت ! فقط يه جزء كوچيكش رو خوب كپي نكرديد كه من براتون درستش كردم!
لطفا" كدهاي زير رو دوباره امتحان بفرمائيد و خبرشو اعلام بفرمائيد:
کد:
<iframe src="http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/BSAWc/vt/frame" allowFullScreen="true" webkitallowfullscreen="true" mozallowfullscreen="true" height="360" width="640" ></iframe>
موفق باشيد
سلام دوست عزیز هیچی نمیاره فقط اسم ماژول رو میاره
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
براش ماژول دستي Html درست كرديد؟يا از ماژول خاصي در اين رابطه استفاده ميكنيد؟
از حالت انتشار ماژول مطمئن هستيد!؟
نبايد مشكلي باشه!! من اتفاقا" اين كد رو چك كردم و بون هيچ مشكلي اجراش كردم!!
موفق باشيد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-

نوشته اصلی توسط
elyastel
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
براش ماژول دستي Html درست كرديد؟يا از ماژول خاصي در اين رابطه استفاده ميكنيد؟
از حالت انتشار ماژول مطمئن هستيد!؟
نبايد مشكلي باشه!! من اتفاقا" اين كد رو چك كردم و بون هيچ مشكلي اجراش كردم!!
موفق باشيد
آدرس ویوزر را پ.خ دادم
یه نگاه کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)