سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: *** نمیتونم برم توی مدیریت جوملا ***

  1. #1

    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    17
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    *** نمیتونم برم توی مدیریت جوملا ***

    سلام
    خواهشا کمک کنید. من رمز و نام کاربری مدیریت رو یادمه دقیق .ولی نمیره توی مدیریت. مینویسه

    شما اجازه دسترسی به بخش مدیریت این سایت را ندارید


    چیکار کنم؟ کــــــــــــــمـــــک

    اینم ای دی یاهوم
    moghaddas73
    ویرایش توسط winter-73 : 06-19-2013 در ساعت 07:45 PM

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Dec 2011
    محل سکونت
    اصفهان
    نوشته ها
    1,296
    تشکر
    17
    تشکر شده 411 بار در 390 ارسال
    سلام
    علت را نمی دونم اما از روش زیر می توانید رمز خود را تغییر بدید.

    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    شاد باشید

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    May 2013
    نوشته ها
    17
    تشکر
    1
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نشد .اینکاررا هم کردم.
    ببینید.من توی خود سایت .محتوا میتونم وارد بشم با همون یوزر و پسورد .. ولی دستریسمو یکی تغییر داده توی مدیریت. برای همین نمیشه رفت داخل.
    میشه کاری کرد که دسترسی تغییر بدم؟؟؟؟ از کجا؟؟

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Mar 2013
    محل سکونت
    تبريز
    نوشته ها
    344
    تشکر
    63
    تشکر شده 88 بار در 77 ارسال
    این فایل رو ایمپورت کنید در دیتابیستون.
    قبل از ایمپورت با notepad++ بازش کنین و بجای #_ها پیشوند دیتابیس خودتون رو قرار بدین. رمز ورود هم 12345678 است. نام کاربری که با ادمین دارین رو از دیتابیس پاک کنید و این رو به جای آن قرار بدین. بعد وارد پنل بشین و رمز رو تغییر بدین.
    [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. 1 چطور میتونم توی یک ماژول دو ماژول دیگه رو فراخوانی کنم
    توسط masato در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-07-2013, 09:02 AM
  2. مد ریرایت رو توی تنظیمات فعال کردم با مشکل بر خوردم
    توسط index.mailbox در انجمن مدیریت جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: 07-09-2012, 05:08 PM
  3. از کار افتادن بعضی ماژول ها توی سایت
    توسط kara در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: 08-06-2009, 05:27 AM
  4. سایت من توی گوگل ایندکس نمیشه
    توسط digitalm در انجمن نصب ، ارتقا و تبدیل SMF
    پاسخ ها: 30
    آخرين نوشته: 10-23-2008, 06:03 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •