سلام
خواهشا کمک کنید. من رمز و نام کاربری مدیریت رو یادمه دقیق .ولی نمیره توی مدیریت. مینویسه
شما اجازه دسترسی به بخش مدیریت این سایت را ندارید
چیکار کنم؟ کــــــــــــــمـــــک
اینم ای دی یاهوم
moghaddas73

سلام
خواهشا کمک کنید. من رمز و نام کاربری مدیریت رو یادمه دقیق .ولی نمیره توی مدیریت. مینویسه
شما اجازه دسترسی به بخش مدیریت این سایت را ندارید
چیکار کنم؟ کــــــــــــــمـــــک
اینم ای دی یاهوم
moghaddas73
ویرایش توسط winter-73 : 06-19-2013 در ساعت 07:45 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
علت را نمی دونم اما از روش زیر می توانید رمز خود را تغییر بدید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نشد .اینکاررا هم کردم.
ببینید.من توی خود سایت .محتوا میتونم وارد بشم با همون یوزر و پسورد .. ولی دستریسمو یکی تغییر داده توی مدیریت. برای همین نمیشه رفت داخل.
میشه کاری کرد که دسترسی تغییر بدم؟؟؟؟ از کجا؟؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
این فایل رو ایمپورت کنید در دیتابیستون.
قبل از ایمپورت با notepad++ بازش کنین و بجای #_ها پیشوند دیتابیس خودتون رو قرار بدین. رمز ورود هم 12345678 است. نام کاربری که با ادمین دارین رو از دیتابیس پاک کنید و این رو به جای آن قرار بدین. بعد وارد پنل بشین و رمز رو تغییر بدین.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)