سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 5 , از مجموع 5

موضوع: نصب نشدن کامپوننت بدون هیچ پیام خطا

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1

    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    نوشته ها
    212
    تشکر
    12
    تشکر شده 21 بار در 17 ارسال

    نصب نشدن کامپوننت بدون هیچ پیام خطا

    سلام
    من میخوام فوکا گالری رو روی جوملا 2.5 نصب کنم.
    وقتی میزنم بعد از کلی لود شدن صفحه دوباره همون صفحه نصب افزونه لود میشه و نه پیام خطایی میده نه هیچی. و افزونه هم نصب نمیشه.
    بگم که مشکل از لایه اف تی پی هم نیست چون افزونه های دیگه رو به راحتی نصب میکنم.

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    دروود

    فضای هاست به اندازه کافی هست ؟

    چه ورژنی رو میخواهید نصب کنید ؟

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    در همین نزدیکی...
    نوشته ها
    1,081
    تشکر
    32
    تشکر شده 116 بار در 81 ارسال
    سلام

    احتمال دلیل مشکل: میزان حداکثر حجمی فایل نصبی را بر روی سرور خود بررسی نمایید. ممکن است حداکثر روی 2 مگابایت گذاشته باشند.
    راه حل: فایل رو در فولدری در فولدر tmp اکسترکت کنید و از طریق مسیر دهی نصب را انجام دهید.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Apr 2010
    نوشته ها
    212
    تشکر
    12
    تشکر شده 21 بار در 17 ارسال
    سلام
    همه این روش ها رو امتحان کردم.
    فضای هاست هم به اندازه کافی هست.
    چیزی که عجیبه اینه که من لایه اف تی پی رو ست کردم و تمام افزونه ها رو نصب میکنم. و حتی عکس و فیلم هم باهاش آپلود میکنم. اما افزونه های بالای یک مگابایت رو پیام خطاهایی برای لایه اف تی پی میده.
    بعد رفتم این لایه رو غیر فعال کردم ولی موقع نصب از من یوزر و پسورد اف تی پی نمیخواد و فقط خطا میده. هاست هم لینوکس هست و باید یوزر و پسورد بخواد.
    پشتیبانی سایت هم میگه مشکلی از طرف ما نیست.
    البته الان رفتم پرمیشن پوشه های مورد نیاز رو روی 757 ست کردم و لایه اف تی پی هم غیر فعاله و بدون نیاز به یوزر و پسورد افزونه ها رو نصب میکنه حتی افزونه های بالای یک مگابایت رو اما خلاصه این یه مشکلی این وسط هست که من هنوز ازش سر درنیاوردم

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  6. #5

    تاریخ عضویت
    Sep 2006
    محل سکونت
    در همین نزدیکی...
    نوشته ها
    1,081
    تشکر
    32
    تشکر شده 116 بار در 81 ارسال
    سلام

    Collection جداول دیتابیس خود را بررسی کنید که روی utf8_general_ci باشد.
    احتمالا مشکل از اینجا است.

    بک آپ فراموش نشود.

    یا علی

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. 1 پیش فرض نیاز به کامپوننت ثبت نام پیشرفته
    توسط xjoomlafarsi در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 02-25-2013, 11:33 AM
  2. 1 حذف کامل کامپونت پیشرفته ارسال دریافت پیام خصوصی ( UddeIM)
    توسط harrypotter228 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 12-27-2012, 10:42 AM
  3. نحوه استفاده از یک کامپوننت در فرانت پیج (هم پیج)
    توسط topseekr363 در انجمن کامپوننت های جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 12-11-2010, 04:47 PM
  4. آیا با ارتقا 4.6.2 به 4.6.5 مشکلی برای کامپوننت ها پیش نمیبا
    توسط arsalan3 در انجمن ارتقاء مامبو فارسی
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 08-10-2008, 07:45 AM
  5. پیشنهاد ایجاد کامپوننت های جدید
    توسط jbasoft در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 07-17-2008, 11:25 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •