سلام به همه
من بعضی مواقع با صفحه فی ی ل تر ینگ مواجه میشم در مدیریت و خود سایت ولی وقتی رفرش میکنم درست میشه ،
الان وقتی اومدم این انجمن این طوری شد مثل این بود که انجمن هم ف ی ل تر شده ولی با رفرش کردن درست شد . کسی خبر داره مشکل از کجاست ؟؟؟![]()

سلام به همه
من بعضی مواقع با صفحه فی ی ل تر ینگ مواجه میشم در مدیریت و خود سایت ولی وقتی رفرش میکنم درست میشه ،
الان وقتی اومدم این انجمن این طوری شد مثل این بود که انجمن هم ف ی ل تر شده ولی با رفرش کردن درست شد . کسی خبر داره مشکل از کجاست ؟؟؟![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
احتمالا تویتر یا فیس بوک تو سایت شما هست.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)