سلام ... کسی میدونه چطور میتونیم قسمت تنظیمات و آپشن قالب رو فارسی کنیم ؟ منظورم فارسی سازی خود قالب یا ( راست چین کردن ) نیست بلکه قسمتی که از مدیریت جوملا بعضی قسمتهای قالب رو میشه عوض کرد .. ؟

سلام ... کسی میدونه چطور میتونیم قسمت تنظیمات و آپشن قالب رو فارسی کنیم ؟ منظورم فارسی سازی خود قالب یا ( راست چین کردن ) نیست بلکه قسمتی که از مدیریت جوملا بعضی قسمتهای قالب رو میشه عوض کرد .. ؟
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)