برای فارسی سازی قالب باید در هاست templates.css رو با نوت پد باز کرد میشه بگین چه جوری باید این کار رو کرد؟ یعنی چه جوری با نوتپد بازش کرد؟ اخه داخل هاست چه جوری کیشه با نوت پد بازش کرد؟
خواهشا دوستان عزیز کامل توضیح بدید![]()

برای فارسی سازی قالب باید در هاست templates.css رو با نوت پد باز کرد میشه بگین چه جوری باید این کار رو کرد؟ یعنی چه جوری با نوتپد بازش کرد؟ اخه داخل هاست چه جوری کیشه با نوت پد بازش کرد؟
خواهشا دوستان عزیز کامل توضیح بدید![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)