سلامنوشته اصلی توسط amanj [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
اولاً احسنت بر تو ای استقلالی قهرمان :دی آی لاو یو - با یه استقلالی دو آتیشه روبرو هستی :دی
دیزاینش خیلی آماتوری هستش. بهتره روی طراحی سایت کلاً یه تجدید نظر کلی بشه. سایت بهتره که از بک گراندهای ویستا استفاده کنه. استقلال یک تیم پرطرفدار هستش و دو ستاره روی سینه بازیکنانش هست که نباید فراموش بشه.
ایده جدید توی سایت بیار ! مثلاً تحلیل بازی و کادر فنی
روی سئوی سایت از ابتدا شروع کن به کار کردن ! همینجوری مثل شلخته ها سایت رو برای موتور جستجوگر بوجود نیار ! بعداً دردسر میشه برات !
روی انجمن گفتگو خیلی سرمایه گذاری نکن ! ارزشش رو نداره ! توی شبکه های اجتماعی بهتر میتونی برای این منظور امتیاز بگیری و هیچوقتی هم وارد حاشیه های فی*لتر شدن و ... نمیشی ! حواشی بحثها و ... رو هم به خود سایت نمیکشی و .. .
سیستمهای سوشال مثل جوم سوشال بای یه همچنین سایتی بد نیست اما درگیریهایی که در جمله قبلی گفتم رو خواهی داشت. اما میشه سیاستهایی گذاشت که جلوش رو بگیری.
در کل بهتره نگاه رو کمی جسورانه تر به سایت بندازی و یک سایت صرفاً برای گذراندن وقت نباشه !
من الله توفیق




پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)