سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: نظر شما درمورد این سایت چیه | استقلالی هستش

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #3

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط amanj [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام...
    دوستان من تازه گی ها یه وب سایت برام درست کردن...

    میخواستم.. نظرات حرفه ای شما........

    فقط چند تا اسکریپت و افزونه میخوام + انجمن ساز.. شما ها کدوم رو بهم معرفی میکنین

    این [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]

    میخوام اسکریپت گالری عکس و ویدئو بهش اضافه کنم.. با یه قالب فروشگاه... و انجمن... نظر شما چیه؟
    سلام

    اولاً احسنت بر تو ای استقلالی قهرمان :دی آی لاو یو - با یه استقلالی دو آتیشه روبرو هستی :دی

    دیزاینش خیلی آماتوری هستش. بهتره روی طراحی سایت کلاً یه تجدید نظر کلی بشه. سایت بهتره که از بک گراندهای ویستا استفاده کنه. استقلال یک تیم پرطرفدار هستش و دو ستاره روی سینه بازیکنانش هست که نباید فراموش بشه.
    ایده جدید توی سایت بیار ! مثلاً تحلیل بازی و کادر فنی
    روی سئوی سایت از ابتدا شروع کن به کار کردن ! همینجوری مثل شلخته ها سایت رو برای موتور جستجوگر بوجود نیار ! بعداً دردسر میشه برات !
    روی انجمن گفتگو خیلی سرمایه گذاری نکن ! ارزشش رو نداره ! توی شبکه های اجتماعی بهتر میتونی برای این منظور امتیاز بگیری و هیچوقتی هم وارد حاشیه های فی*لتر شدن و ... نمیشی ! حواشی بحثها و ... رو هم به خود سایت نمیکشی و .. .
    سیستمهای سوشال مثل جوم سوشال بای یه همچنین سایتی بد نیست اما درگیریهایی که در جمله قبلی گفتم رو خواهی داشت. اما میشه سیاستهایی گذاشت که جلوش رو بگیری.

    در کل بهتره نگاه رو کمی جسورانه تر به سایت بندازی و یک سایت صرفاً برای گذراندن وقت نباشه !

    من الله توفیق

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. 2 کاربر زیر از مهدی. عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده اند.


موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: 07-07-2012, 12:49 PM
  2. کمک حیاتی : سایت در دسترس نیست - آی پی من بسته میشه !!
    توسط dr.saleh14 در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 5
    آخرين نوشته: 06-09-2012, 03:56 AM
  3. بستن دسترسی مستقیم به فایل ها و فلدر ها
    توسط pctaz در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 10-06-2010, 05:10 AM
  4. دسترسی admin به سایت در حالت بسته بودن
    توسط emad_67 در انجمن مدیریت مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-29-2007, 05:49 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •