سلام
نسخه php تون چند هست !؟
برای جوملا 3 بهتره که از 5.4 استفاده کنید !
من الله توفیق

سلام
نسخه php تون چند هست !؟
برای جوملا 3 بهتره که از 5.4 استفاده کنید !
من الله توفیق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)