سلام ... با عرض خسته نباشید می خواستم ببینم چه جوری میشه رنگ و نوع فونت در منو ها رو تغییر داد ؟؟؟؟!!!!

سلام ... با عرض خسته نباشید می خواستم ببینم چه جوری میشه رنگ و نوع فونت در منو ها رو تغییر داد ؟؟؟؟!!!!
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با عرض سلام .
دوست عزیز افزونه فایرباگ را در مرورگر فایرفاکس خود نصب کنید و به راحتی می توانید کد های قسمت های مختلف سایت را مشاهده کنید .
در صورت عدم توانائی این کار ادرس سایت را درج کنید و مشخص نمائید کدام قسمت را قصد تغییر دارید .
موفق باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام
دوست عزیز باید در قسمت css منو کد مربوط به نوع و رنگ قلم را تغییر دهید
یا علی
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)