سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 4 , از مجموع 4

موضوع: سوال در مورد برداشتن منوی جایگزین اسلاید شو

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    سوال در مورد برداشتن منوی جایگزین اسلاید شو

    سلام به همه دوستان
    من میخواستم بدونم این منوهایی که در تصویر مشخص کردم چه جوری میشه عوض کرد
    باتشکر


    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    سلام

    با این قالب کار نکردم !
    لینک قالب رو بگذار بلکه وقت کنیم نصب کنیم نگاهی بهش بندازیم تا بتونیم راهنمایی کنیم !

    من الله توفیق

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. #3

    تاریخ عضویت
    Jul 2011
    نوشته ها
    4
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام

    با این قالب کار نکردم !
    لینک قالب رو بگذار بلکه وقت کنیم نصب کنیم نگاهی بهش بندازیم تا بتونیم راهنمایی کنیم !

    من الله توفیق
    تشکر از توجه شما

    دوست عزیز این قالب نیست من جوملا Joomla_Farsi_NavidIranian_2.5.14v15 با تمام اضافات نصب کردم
    اینجوری سایت اومد بالا
    بازهم تشکر

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  5. #4

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    از خودشون بپرسی بهتره ! من این بسته های غیر استاندارد و دستکاری شده رو نصب هم نمیکنم !

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. fit کردن گزینه منوی بالا
    توسط jalaladdin در انجمن سوالهای عمومی جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: 04-09-2013, 10:42 AM
  2. کمک فوری- عدم نمایش گزینه انتشار در منوی صفحه مطلب جدید
    توسط mra7573 در انجمن مدیریت جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 06-09-2012, 01:19 PM
  3. چرا در منوی ماژول و کامپوننت گزینه ی نصب نیست و گزینه ی
    توسط ghahremanimehdi در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-25-2008, 07:17 AM
  4. نصب مامبو 4.6.2 روی یک سرور لینوکس و حذف بعضی از گزینه ها !
    توسط soooot در انجمن سوالهای عمومی مامبو فارسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: 11-02-2007, 08:33 PM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •