سلام به همه دوستان
من میخواستم بدونم این منوهایی که در تصویر مشخص کردم چه جوری میشه عوض کرد
باتشکر
![]()

سلام به همه دوستان
من میخواستم بدونم این منوهایی که در تصویر مشخص کردم چه جوری میشه عوض کرد
باتشکر
![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
با این قالب کار نکردم !
لینک قالب رو بگذار بلکه وقت کنیم نصب کنیم نگاهی بهش بندازیم تا بتونیم راهنمایی کنیم !
من الله توفیق
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
تشکر از توجه شمانوشته اصلی توسط مهدی. [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
دوست عزیز این قالب نیست من جوملا Joomla_Farsi_NavidIranian_2.5.14v15 با تمام اضافات نصب کردم
اینجوری سایت اومد بالا
بازهم تشکر
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
از خودشون بپرسی بهتره ! من این بسته های غیر استاندارد و دستکاری شده رو نصب هم نمیکنم !![]()
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)