سلام ، آیا این بازدید اول شماست ؟ یا
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 3 , از مجموع 3

موضوع: چطور میتونم توی گزینه های منو مطلب قرار بدم

  1. #1

    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    3
    تشکر
    0
    تشکر شده 0 بار در 0 ارسال

    Post چطور میتونم توی گزینه های منو مطلب قرار بدم

    سلام دوستان خواهش میکنم کمکم کنید من نمیتونم توی منو یا گزینه ای از منو مطلب قرار بدم حالا یه فایل word باشه یا pdf یا یه عکس

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  2. # ADS
    تبلیغات در جوملا فارسی
    تاریخ عضویت
    Always
    نوشته ها
    Many
     

  3. #2
    Team
    تاریخ عضویت
    Dec 2008
    محل سکونت
    ساری
    نوشته ها
    10,737
    تشکر
    295
    تشکر شده 2,409 بار در 2,066 ارسال
    دروود

    به انجمن جوملا فارسی خوش امدید

    مدیریت > افزونه ها > مدیریت پلاگین ها > پلاگین TinyMCE رو به حالت توسعه یافته تغییر بدید
    گزینه های ادیتور شما فعال میشوند میتونید با استفاده از گزینه ورد انتقال از طریق فایل ورد رو انجام بدید

    برای فایل پی دی اف باید افزونه استفاده کنید که متاسفانه رایگان وجود ندارد

    در پناه ایزد

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


  4. کاربر مقابل از mersad عزیز به خاطر این پست مفید تشکر کرده است:


  5. #3

    تاریخ عضویت
    Mar 2007
    محل سکونت
    Islamic Republic of Iran
    نوشته ها
    10,455
    تشکر
    354
    تشکر شده 1,716 بار در 1,204 ارسال
    نقل قول نوشته اصلی توسط مریم85 [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
    سلام دوستان خواهش میکنم کمکم کنید من نمیتونم توی منو یا گزینه ای از منو مطلب قرار بدم حالا یه فایل word باشه یا pdf یا یه عکس
    سلام

    اگر میخواهید صرفاً لینک فایل رو بدید که دانلود کنن اینکار رو از طریق اون علامت زنجیز توی ویرایشگر میتونید انجام بدید !

    من الله توفیق

    جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.


موضوعات مشابه

  1. *** نمیتونم برم توی مدیریت جوملا ***
    توسط winter-73 در انجمن مدیریت جوملا 2.5 فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 06-20-2013, 12:03 PM
  2. 1 چطور میتونم توی یک ماژول دو ماژول دیگه رو فراخوانی کنم
    توسط masato در انجمن سوالهای عمومی جوملا 1.5 فارسی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: 03-07-2013, 09:02 AM
  3. چرا در منوی ماژول و کامپوننت گزینه ی نصب نیست و گزینه ی
    توسط ghahremanimehdi در انجمن کامپوننت های مامبو فارسی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: 02-25-2008, 07:17 AM

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •