-
تقسیم بندی صقحه
با سلام
میخواستم در صفحه یی که متن را مینویسم بتونم این صفحه را به 2 قسمت (مثل جدول 2 خانه ) با عرض هر کدام 50% کنار هم تقسیم کنم بدون اینکه از تیبل استفاده کنم .یعنی میخوام کد دایو داشته باشم براش .که توی هر قسمت که متنی تایپ کردم اگر متن طولانی شد از عرض بیرون نزنه و به خط پایین بره .
من این کد دایو رو که میزنم به 2 قسمت کنار هم تقسیم میشه اما وقتی توش تایپ میکنم به 50 درصد که میرسه به خط پایین نمیره و وارد جدول بعدی می شه :
<div id="d2" style="background-color: blue; width: 50%; padding: 10px; margin-right: 10px; float: right;">متن مورد نیاز</div><div id="d2" style="background-color: blue; width: 50%; padding: 10px; margin-right: 10px; float: right;">متن مورد نیاز</div><div id="d2" style="background-color: blue; width: 50%; padding: 10px; margin-right: 10px; float: right;">متن مورد نیاز</div><div id="d2" style="background-color: blue; width: 50%; padding: 10px; margin-right: 10px; float: right;">متن مورد نیاز</div>
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
-
12-22-2013 09:52 AM
# ADS
تبلیغات در جوملا فارسی
-
به 50 درصد که میرسه میتونید از گزینه page breake استفاده کنید
اگر از k2 استفاده میکنید تمام این خصوصیات به صورت پیش فرض در ویرایشگر قرار داده شده
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
-
علاقه مندی ها (Bookmarks)