widgetkit نصب نکنید ! و امتحان کنید

widgetkit نصب نکنید ! و امتحان کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
من این خطا رو توی سایت جوملا پیدا کردم ،
من پرمنشن رو کنترل کردم درسته
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دروود
کجا نصب میکنید ؟
سرورلوکال یا هاست ؟
مشخصات سرور رو قرار بدید
جوملا ساده جوملا فارسی رونصب کنید ببینید باز هم مشکل دارید یا خیر؟
در پناه ایزد
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
روی هاست نصب کردم ، سایتها درست کار می کرد ، ، و در یک بازه زمانی یکی دو روزه و همزمان 19 سایت به این مشکل دچار شده ، به شرکت هاست گفتم شما تغییری نداشتید گفتند نه ، وجه تشابه 19 سایت نصب ماژول ویجی کیته لایسنس دار cmsfarsi و جوملا 2.5.14 ، 2.5.16 joomlafarsi.com اب قالب امیرکبیر است .
به cmsfarsi هم گفتم گفت مشکل از ویجیکیت ما نیست . در ضمن هاست لینوکس ایران افرانته
غیر از جوملا هم ورژن سایت چند ورژن از جوملا رو آپلود و اکستراکت کردم و مشکل همچنان پابرجاست .
---
در ضمن یک نکته رو بگم که بک آپ زمان درست بودن ( 2 هفته پیش ) رو هم برگردوندم بازم درست نشد .
خودم به چند چیز فکر می کنم ( تداخل جی کوئری و موتولز ) - ( یا یک کدی که قالب و یا ویجی کیت از سایتی می خونه و ف ی ل ت ر شده باشه انگار)
ویرایش توسط mersad : 12-26-2013 در ساعت 12:40 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
شما همه مسائل رو با هم قاطی می کنید و می پرسید
اول باید جوملا بدون widgetkit نصب کنید و ببینید ایا هنوز این مشکل پابرجاست یا خیر
مشکل از جوملا نمی تونه باشه چون همچین مشکلی اصولا تداخل همون جی کوئری ها و افزونه های نصب شده است
به احتمال خیلی زیاد افزونه های شما نسخه اصلی نیستند
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام،
چه جوری می تونم بفهمم اصلیه یا نه ؟
---
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
در این لینک دقیقا مشکل منو داره ولی حرفی از ویجی کیت نزده ،
در ضمن من 2 روز قبل روی یک سایت دیگه جوملا و ویجی کیت نصب کردم 2 روز درست کار کرد ، و از زمان درست کارکردنش بک اپ گرفتم ولی ساییتی که از بک آپ رستور شده بود دوباره مشکل داشت ، انگار که زمان داره یا از جایی جلوی اسکریپت گرفته می شه!
ویرایش توسط mersad : 12-26-2013 در ساعت 01:36 PM
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
من استفاده نکرده ام اما معمولا اگر قابلیت اپدیت شدن رو پیدا کنه میشه گفت نسخه اصلیه یا راه های دیگه ای وجود داره که در خود افزونه تعبیه شده
در لینکی که دادید من همون روز دیدم و چیز خاصی نگفته
مشکل شما پس از نصب Widgetkit پدیدار میشه و این یعنی افزونه مشکل داره
یا بی خیال اون افزونه بشید یا نسخه اصلی رو از سایت های خارجی ( که کشور عزیز ما در تحریم قرار داره ) تهیه فرمایید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز سلام
شما این موضوع را خیلی پیچیده کردید.
راه حل هایی را که دوستان گفتند را تست کرده اید؟؟
ببینید فایل های زیر در سایت شما وجود ندارد.
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
[مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید]
barpich.com/media/system/js/core.js
لطفا این فایل ها را بصورت دستی در مسیر های خودشان آپلود نمایید.
سپس نتیجه را اعلام نمایید.
در ضمن در پوشه ای دیگر یک جوملا نصب نمایید و تست بگیرید و هیچ افزونه ای هم نصب نکنید.
نتیجه این موضوع را هم اعلام نمایید.
موفق و پیروز باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
با سلام ، خدمت همه دوستان
اون 3 فایلی که می گه نیست در آدرس خودش وجود داره و پرمنشن برای فولدرها 755 و برای فایلها فکر کنم 644 ،
من تمام راههای شما و حتی سایتهای کشورهای دیگر رو امتحان کردم ، چون این مشکل برای 19 سایت افتاده هر راه رو یک سایت امتحان کردم تا با هم قاطی نشود و تا حالا جواب نداده ،
الان برای امتحان هاست روی یک هاست جوملا بدون هیچ افزونه ای نصب کردم تا جوملا ، هاست و قالب امیرکبیر رو تست کنم ، خبر اونم فردا می دم چون 2 روز می گذره خراب می شه ،
چون من بازم دامنه وهاست دارم هر کدوم از دوستان خواستند یک هاست و دامنه با ماژول لایسنس دار ویجی کیت می دم تا بررسی کنند .
در ضمن ماژول ویجی کیت نسخه [مهمان/کاربر گرامی برای دیدن لینک ها ابتدا باید عضو سایت شوید و لاگین کنید برای ثبت نام اینجا کلیک کنید] و شرکت فروشنده با اطمینان کامل می گه اصلی و لایسنس مشکلی نداره ،
الان خودم توی سایتها دارم دنبال mootools و جاوا اسکریپت تو جوملا می گردم ،
غیر از آدرس بالا توی سایت جوملا اصلی در سایت ویجی کیت اصلی هم یک نفر همین مشکل را داشته که 2 ماهه هنوز کسی جواب نداده ،
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
دوست عزیز سلام
از مدیر سرور خود بخواهید که چرا وقتی فایل های مربوطه وجود دارد باز نمیشود.
موفق و پیروز باشید.
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)