من هر قالبی با این نرم افزار درست میکنم ...زیرمنوهاش از سمت چپ میاد لطفا راهنماییم کنید

من هر قالبی با این نرم افزار درست میکنم ...زیرمنوهاش از سمت چپ میاد لطفا راهنماییم کنید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلام
اگر از ورژن 4.1 استفاده کنید مشکلی نداره.
برای راست چین کردن، باید به منوی زیر برید
file>export>option>text direction
را right to left ست کنید.
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
نسخه 4 روباید بخرم یا میشه دانلود کرد؟و ی سوال دیگه این که من میخوام کلا باکس منو راست بشه نه فقط نوشته هاش چه کار باید بکنم
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
سلان
توی نت هست می تونید بسرچید و دانلود کنید با کرک.
برای راست چین کردن منو هم باید به تب منو برید و از قسمت item مقدار align را تنظیم کنید.
این مورد در نسخه 4 هست، نسخه 3 را کار نکردم.
شاد باشید
جهت مشاهده لینک ها باید ثبت نام کنید یا لاگین کنید.
علاقه مندی ها (Bookmarks)