سلام
من جوملا 1.5 را در لوکال نصب کردم الان می خواهم سایتم را در لوکال ببینم وقتی فایل های روت سایتم را جایگزین فایل های جوملا 1.5 می کنم ارور میده و باز نمیشه
در ضمن دیتابیس سایتم را در phpmyadmin وارد کردم و مشکل نداره با همون لوکال رو باز میکنه اما سایتم رو نشون نمیده
اگه ممکنه یکی کامل برام توضیح بده باید چکار کنم ک سایتم در لوکال راه اندازی شه





علاقه مندی ها (Bookmarks)